Támogatás adatvédelmi incidens esetén
Nem az a kérdés, hogy megtörténik-e, hanem hogy mikor
Az informatikai biztonsági incidensek mindig stresszel járnak, de a GDPR óta ez a stressz fokozottan igaz. Amennyiben az ön szervezetében nincs kinevezve adatvédelmi felelős, akkor nincs aki segítse az IT -s kollégákat, és a cégvezetést abban, hogy a 72 órás bejelentési kötelezettségnek eleget tudjanak tenni.
Ezért indítottuk el Magyarországon egyedülálló szolgáltatásunkat, mely segítségével támogatást tudunk nyújtani adatvédelmi incidensek esetén.
Miben tudunk segíteni mi?

Mik a hatóság elvárásai?
„Az adatvédelmi incidens megfelelő és kellő idejű intézkedés hiányában fizikai, vagyoni vagy nem vagyoni károkat okozhat a természetes személyeknek. Következésképpen, amint az adatkezelő tudomására jut az adatvédelmi incidens, azt indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenteni köteles az illetékes felügyeleti hatóságnál, kivéve, ha az elszámoltathatóság elvével összhangban bizonyítani tudja, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve.”