hotline

Támogatás adatvédelmi incidens esetén

Nem az a kérdés, hogy megtörténik-e, hanem hogy mikor

Az informatikai biztonsági incidensek mindig stresszel járnak, de a GDPR óta ez a stressz fokozottan igaz. Amennyiben az ön szervezetében nincs kinevezve adatvédelmi felelős, akkor nincs aki segítse az IT -s kollégákat, és a cégvezetést abban, hogy a 72 órás bejelentési kötelezettségnek eleget tudjanak tenni.

Ezért indítottuk el Magyarországon egyedülálló szolgáltatásunkat, mely segítségével támogatást tudunk nyújtani adatvédelmi incidensek esetén.

Miben tudunk segíteni mi?
  • Adatvédelmi incidensek kezelése
  • Alapfokú kommunikáció
  • Hatósági kommunikáció támogatása
  • Incidens értékelés
  • Kockázat elemzés
  • Értesítő tervezése az érintettek számára
  • Incidens napló vezetése
  • Prevenció
Mik a hatóság elvárásai?

„Az adatvédelmi incidens megfelelő és kellő idejű intézkedés hiányában fizikai, vagyoni vagy nem vagyoni károkat okozhat a természetes személyeknek. Következésképpen, amint az adatkezelő tudomására jut az adatvédelmi incidens, azt indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenteni köteles az illetékes felügyeleti hatóságnál, kivéve, ha az elszámoltathatóság elvével összhangban bizonyítani tudja, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve.”


A legnagyobb szervezetekkel is megtörténik. Úgy gondolja, önökkel nem fog?


Csomagajánlataink

Start

  • Éves díj
  • 5 óra távoli segítségnyújtás
  • Kedvezményes további óradíjak
  • 8 órán belüli reagálás
Prémium

  • Éves díj
  • 10 óra távoli segítség nyújtás
  • 5 óra helyszíni segítségnyújtás
  • Kedvezményes további óradíjak
  • 6 órán belüli reagálás
  • Előzetes incidens kezelési felmérés és javaslattétel
Hirtelen

  • Csak akkor fizet, ha baj van
  • 10 óra távoli segítségnyújtás
  • 12 órán belüli reagálás

Segítünk profin kezelni, ha beüt a baj!


Kapcsolatfelvétel

Miben tudunk segíteni?
  • Adatvédelmi incidensek kezelése
  • Alapfokú kommunikáció
  • Hatósággal való kommunikáció segítése
  • Incidens értékelés
  • Kockázatelemzés
  • Értesítő tervezése az érintettek számára
  • Incidens napló vezetése
  • Prevenció
  • Incidenskezelés folyamat felmérés